GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini

  • masa pelepasan:2023-12-16 10:04:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:289
  • Penerangan pantas:

    Gubang,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektroma

Kandungan artikel

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

GubangSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

SokonePengubah terbenam minyak

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,GubangTanaman pengubah distribusi, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

harga pasaranPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,GubangSaiz pengubah jenis kering Scb11, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Persekitaran pemeriksaanApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm,GubangAnalisis pasar pengubah jenis kering, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

GubangKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

GubangMaklumat produk lain
  • TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

    TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

  • OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

    OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

    Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

  • OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

    OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini memberi anda GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini oleh syarikat kami, perkhidmatan GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini. GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GubangBerapa banyak pengubah kuasa 160Perkembangan dan perubahan pesat industri ini, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!